FE 350

2015

Niewiarygodne tempo przy połowie wysiłku

Dzięki mocy, aby rywalizować w konkursie 450 z lekkością zwinnością 250, FE 350 jest w uprzywilejowanej sytuacji, gdyż posiada wszystko co najlepsze z obu kategorii. Idealne połączenie maksymalnej wydajności, doskonałych właściwości jezdnych pozwala kierowcy do walki w najbardziej trudny terenie z większym zaufaniem i mniejszym wysiłkiem. Dzięki niewielkiemu, ale wydajnemu silnikowi, stabilność i ufność do podwozia jest inspirujące. Niezawodny i wydajny rozrusznik elektryczny, topowa linia wyposażenia standardowego i najnowocześniejsza technologii FE 350 podbija serca, umysły i podium.

Silnik

Silnik FE 350 waży zaledwie 28,5 kg i jest podobny wielkością do FE 250, ale ma maksymalną moc przekraczającą 45 KM, który łatwo stawia go na tym samym poziomie, co silnik konkurencji 450cc. Prosty i łatwy w obsłudze, dostawa mocy już od dolnego zakresu obrotów - całą drogę do granicy 12000 rpm. Skok 57,5 mm  i średnica cylindra 88mm pozwalają na zawory o dużych średnicach. Dolot 36.3mm i wylot 29.1mm z tytanu ważą tylko odpowiednio 22.7g i 22.4g i są obsługiwane przez DLC powlekane zwolenników palców.Czas cam i ogólną wydajność są dostrojone do jazdy w stylu Enduro.Vertex kute mostkiem typu box-tłok, waży zaledwie 275g, duży otwór 88mm i krótki skok zwiększenia revving i dom duże zawory lepszego przepływu paliwa.Stopień sprężania 12,3: 1.

Wał korbowy

Wymagania eksploatacyjne silników wysoko strojonych wymagają najbardziej zaawansowanych technologii wału korbowego, aby utrzymać wysokie właściwości użytkowe przez cały okres eksploatacji.Wał korbowy i korbowód dla Enduro silników 4-suwowych produkowane są przez lidera branży Pankl celu zapewnienia trwałości i długie interwały serwisowe (135 godzin przed zmianą korbowodu i łożyska korbowego PIN)

System zarządania silnikiem (EMS)

Silniki 4-suwowe posiadają elektroniczny wtrysk paliwa Keihin,  42mm przepustnicę.  Dla odpowiedniej pracy przepustnicy i płynną pracę silnika, który jest idealny do jazdy w stylu Enduro. Opcjonalne akcesoria Husky Power pozwalają zawodnikom do wyboru trybu jazdy za pomocą opcjonalnego przełącznika i poboru danych silnika na laptop za pomocą ustawień.

Rozrusznik

Cała 4-suwowa linia Enduro oferuje niezawodne rozruszniki elektryczne i możliwość zastosowania rozrusznika nożnego. Łatwy rozruch w każdej sytuacji.

Rama

Jazda enduro wymaga maksymalnej zwrotności motocykla w trudnym terenie, na skałach i na śliskiej nawierzchni. Precyzyjnie zaprojektowane Flex w ramie może znacznie poprawić zaufanie kierowcy, co pozwala na większą prędkość i lepszy czas. Aby osiągnąć te cele, inżynierowie zaprojektowali lekką, precyzyjną rama z chromo - molibdenu, co pomaga w łagodzeniu wstrząsów od tylnego koła, pracując razem z zawieszeniem i daje kierowcy większą stabilność.Sztywność skrętna została skalibrowana do maksymalizacji ostrej jazdy i wyjątkowej stabilności nawet w najcięższych odcinkach specjalnych.

Rama pomocnicza

Lekka, trzyczęściowa tylna rama pomocnicza, poliamid wzmocniony został dodatkową śrubą po stronie filtra powietrza, co poprawia element wyposażenia między lewym ramieniem ramy pomocniczej i filtrem. Uszczelnienie zapewnia lepszą wydajność i trwałość. Poliamidowa rama pomocnicza jest bardziej elastyczna niż tradycyjne ramy z aluminium. W połączeniu z podłużnym wahaczem ramy i tylnym układem zawieszenia daje zawodnikom bardziej komfortowe i inspirujące zaufania do motocykla, co pozwala im przesunąć granicę w każdych warunkach i na każdym terenie. Nieodłączne cechy kompozytowej ramy pomocniczej pozwala inżynierom na nieograniczone możliwości integracji funkcji, takich jak airbox, elektronika i tylny uchwyt.

Wahacz

Jednoczęściowa konstrukcja wahacza gwarantuje stałą wydajność, eliminując punkty spawania. Inżynierowie zaprojektowali specyficzne właściwości i zoptymalizowali przyczepność podczas jazdy, co wzbudzaja zaufanie i daje poprawę ogólnej wydajności. Silny, ale lekki, pięknie wykonany wahacz z odlewu aluminiowego zapewnia doskonałą stabilność i bezpieczeństwo.

Koła i hamulce

Czarne felgi DID i Piasty CNC, pokryte srebrem anodowane szprychy, dają agresywny i nowoczesny wygląd nowo zaprojektowanym motocyklom Husqvarna Enduro. Mistrzowski poziom wydajności jest gwarantowany przez opony Michelin Enduro. Koła są stabilne dzięki maksymalnemu dostrojeniu w sytuacjach ekstremalnych, w połączeniu z niesamowitą siłę hamowania najnowszej generacji hamulców Brembo. Ergonomicznie doskonałe sterowanie, pozwala kierowcy, aby dokładnie ocenić siłę hamowania dzięki tarczom 220mm - 260mm z przodu iz tyłu, odpowiednio.

Przednie zawieszenie

Zamknięta kaseta WP 4Cs  48mm przedniego widelca stanowi szczyt technologii zawieszenia. Układ 4 komorowy łączy wydajność z prostotą  i daje również korzyści wynikające z dodatkowego zmniejszenia wagi całego systemu. Zapewnia ona zdecydowaną przewagę pod względem szybkości reakcji stałą precyzją tłumienia i obsługi, przy zachowaniu dobrej przyczepności i komfortu. Obrabiane CNC dopasowane czarne potrójne zaciski, widły 4Cs zapewniają wyjątkową obsługę i odczucia  z przodu. Kierowca na wszystkich poziomach wydajności może dostosować konfigurację pracy widelca zaleznie warunków i ukształtowania terenu poprzez zmianę ustawień w prosty sposób, uzyskując najlepsze wyniki pod względem odbicia i ustawienia tłumienia kompresji.

Tylne zawieszenie

WP zaprojektowane dla wysokiej wydajności DCC (Dual Compression Control) tylnego zawieszenia w celu zagwarantowania doskonałych właściwości tłumiących i uzyskania maksymalnej zwrotności, a także komfortu kierowcy. Całkowita regulacja odbicia i tłumienia high / low speed, dzięki czemu zawodnicy mogą dostosować zachowanie do warunków i preferencji.

Tylny wahacz

Tylny układ zawieszenia został opracowany specjalnie dla linii Husqvarna Enduro. Posiada doskonałe właściwości w szybkich i płynnych sekcjach, a na stromych zjazdach wyróżnia się dzięki niższemu tylnym zawieszeniu. Siedzenie oferuje wysoki komfort w każdej sytuacji, motocyklista ma dużą skalę progresywności na nawierzchniach bardzo kamienistych i wyboistych.Układ łączący zapewnia również ogromne możliwości dostosowania zachowania tylnego wahacza poprzez zmianę długości ramion dźwigniowych.

Mechaniczne, potrójne zaciski CNC

Czarny anodyzowany CNC i potrójne zaciski zostały zmienione dla MY15. Dolny zacisk został zmieniony, w celu zamontowania przedniego zderzaka jako modele Motocross, zapewniając polepszoną stabilność i mocowanie przedniego błotnika. Stylowe potrójne zaciski łączą agresywny wygląd z funkcją i zapewniają maksymalną kontrlolę kierowcy podczas hamowania, w trudnym terenie i w czasie skoków, przekazują dokładne informacji na temat zachowania przodu w każdej sytuacji, zwiększając zaufanie kierowcy. Starania działu R & D koncentrowały się na zapewnieniu jednolitego mocowanie widelca w celu równomiernego rozprowadzenia siły, zachowując kształt, a tym samym właściwego tłumienia całego skoku.

Nadwozie

Nowa przednia maska i reflektor w motocyklach MY15 Enduro zmienia wygląd Husqvarny. Przedni błotnik jest nowy i jest taka sama, jak ochraniacz Motocross, co ułatwia montaż. Smukłe i stylowe linie bocznych paneli i ekranów chłodzenia pozwalają na optymalny przepływ powietrza podczas jazdy, co powoduje doskonałą kontrolę i szybszą i bezpieczniejszą jazdę.

Wyposażenie

Standardowy poziom wyposażenia  FE 350 jest zdumiewający. Tylko w top-line jest kierownica Neken, ochrona rąk i rozrusznik elektryczny. Dla twardych miłośników, przyjemność jazdy  jest jeszcze wzmocniona przez pełną gamę akcesoriów Husky Power.

Siedzenie

Twardsze i bardziej wytrzymałe pokrycie siedzenia poprawia przyczepność,  poprawiając uczucie komfortu.

Ochrona rąk

Ochraniacze rąk posiadają teraz nową ulepszoną formę, składającą się z dwóch elementów dla lepszej odporności na uderzenia.

SILNIK

Specyfikacja: Jednocylindrowy, 4-suwowy silnik o zapłonie iskrowym, chłodzony cieczą

Pojemność: 349.7 cm³

Średnica cylindra: 88 mm

Skok: 57,5 mm

Rozruch: Rozrusznik elektryczny

Zmiana biegów: 6 przełożeń

Smarowanie: Wymuszone smarowanie z 2 pompami Eaton

Przełożenie wstępne: 24:73

Przełożenie na drugim biegu: 14:52 (13:52)

Chłodzenie: System chłodzenia cieczą, zamknięty obieg z pompą wody

Sprzęgło: Mokre, wielotarczowe/ wspomagane hydraulicznie Brembo

Zapłon: Bezstykowy, kontrolowany w pełni elektroniczny układ zapłonowy z cyfrową regulacją rozrządu

PODWOZIE

Rama: Rama rurowa wykonana z chromowanej stali molibdenowej

Widelce: Widelec WP 4CS

Amortyzator: WP Monoshock z linkowaniem

Amortyzacja przednia: 300 mm

Amortyzacja tylna: 330 mm

Hamulce przednie: Hamulec tarczowy dwutłokowy z pływającym zaciskiem hamulca

Hamulce tylne: Hamulec tarczowy jednotłokowy z pływającym zaciskiem hamulca

Średnica przednich tarczy hamulcowych: 260 mm

Średnica tylnych tarczy hamulcowych: 220 mm

Łańcuch: 520 X-Ring

Kąt pochylenia główki ramy: 63.5°

Rozstaw osi: 1,482±10 mm

Prześwit (bez obciążenia): 345 mm

Wysokość (bez obciążenia): 970 mm

Całkowita pojemność baku: 9,5 litra

Masa bez paliwa: 109,2 kg