TE 125

2016

GDZIE ZACZYNA SIĘ ZABAWA

Ważący zaledwie 96 kg bez paliwa TE 125 jest najlżejszym motocyklem enduro marki Husqvarna. Mocny 2-suwowy silnik zapewnia wydajność na najwyższym poziomie i błyskawiczna zwrotność. Mocne zaciski Brembo wzbudzaja zaufanie a sprzęgło hydrauliczne Magura i 6-stopniowa skrzynia biegów zapewniaja płynna zmiane biegów co daje maksymalną kontrole i precyzję.

SILNIK

Cylinder TE 125 został wyposażony w najwyższej jakości silnik dwusuwowy o pojemności 125, który posiada zawór wylotowy optymalizujący dostarczanie mocy w całym zakresie obrotów silnika. membrany Boyesen gwarantują świetny przepływ mieszanki paliwa i powietrza

 

 

CYLINDER

Cylinder wysokiej wydajności, zawór zasilający i tłok Vertex, zostały tak skonstruowane aby dostarczyć wysoki moment obrotowy jak i wysoką moc szczytową.

SPRZĘGŁO

Doskonała modulacja sprzęgła, niskie koszty utrzymania i optymalna praca są gwarantowane przez hydrauliczne sprzęgło Magura.Dźwignia sprzęgła ogranicza ryzyko pęknięcia obracając się o prawie 90 °, w przypadku zderzenia.

SKRZYNIA BIEGÓW

Niemieckie sprzegło Magura zapewnia doskonała modulację oraz niskie koszty utrzymania. Dźwignia sprzęgła która obraca sie prawie o 90 stopni znacznie ogranicza możliwość jej pęknięcia.

SYSTEM CHŁODZENIA

System chłodzenia cechuje zintegrowana wydajność routingu do ramy. System ten skutecznie rozprasza ciepło i zapewnia optymalne chłodzenie

Rama

Lekka i wytrzymała rama chromowo-molibdenowa wyposażona w dwusuwowy silnik doskonale współgra z reszta podzespołów.Doskonale dostrojona sztywność skrętna zapewnia dobre prowadzenie motocykla.Lekka konstrukcja ramy pozwala pozwala kierowcy na szybkie manewrowanie.

 

 

Rama pomocnicza

Poliamidowa, bardzo lekka rama pomocnicza wzmocniona śrubą po stronie airboxu, poskutkowało poprawa dopasowania lewej części ramy do airboxa. Poliamidowa rama jest bardziej elastyczna w porównaniu do tradycyjnych ram aluminiowych. Rama została wyposażona w podłużne wygięcie co poprawiło trakcję i zwieksza komfort i poczucie pewności podczas jazdy. Cechy kompozytowej ramy pomocniczej pozwoliły inzynierom uzyskać nielimitowane mozliwości integracji airboxa, elektroniki i tylnego uchwytu

 

 

Nowe hamulce tarczowe

Nowe hamulce tarczowe GSK z przodu i z tyłu charakteryzuja się lepszą siła hamowania i zwiekszoną kontrolę

Nowa geometria

Poprawki szczegółów i optymalizacja na motocyklach enduro MY16 dokonane  na podstawie zaktualizowanego przodu, gdzie nowa, lżejsza 22mm oś  zastępuje poprzednią 26mm oś.

 
 
 
 
 
 
 
 

Nowe ustawienia widelca 4Cs

Kiedy myślisz,  2-suw, myślisz "szybki jak błyskawica"!  Elementy zawieszenia WP zostały opracowane dokładnie według tej myśli. 48mm WP 4Cs przedni widelec zatrudnia najnowocześniejszą technologię, która zmniejsza wagę w porównaniu z typowym zamkniętym widelcem, przy zachowaniu tego samego poziomu wydajności. Zapewnia ona zdecydowaną przewagę pod względem szybkości reakcji, stałej precyzji tłumienia i obsługi, która idealnie pasuje do zwinności 2-suwa Enduro. Dodatkowo widelec 4Cs całkowicie dopasowuje charakterystykę amortyzacji do różnych warunków i ukształtowania terenu. Po prostu obracając pokrętło na górze regulujesz ustawienia odbicia i sprężania tłumienia.

Zmnienione ustawienia amortyzatora WP

Wysoka wydajność DCC (Dual Compression Control) tylny amortyzator WP jest idealnie dostosowany dla odbicia i kompresji przy wysokiej / niskiej prędkości kierującego. Elementy konstrukcji i wysokia jakość gwarantują doskonałe i spójne charakterystyki tłumienia.

System Link

System Link sprawdził sie jako optymalny wybór dla wszystkich stylów jazdy i poziomu umięjętności kierowcy.

Wysoki poziom komfortu jazdy gwarantowany przez system sprężeń umożliwia jazdę w trudnym terenie gwarantując optymalna trakcję i wyczucie terenu.

 

Aluminiowy wahacz

Husqvarna włozyła wiele wysiłku w rozwój i zaprojektowanie wahacza aluminiowego który poizwala jeżdźcom dokładnie poczuc teren, daje odpowiednia ilość energii na tylne koło w celu optymalizacji trakcji i szybkości.

Pojedyńczy element aluminiowego wahacza zapewnia większą stabilność.

Zbiornik paliwa

Husqvarna posiada największy zbiornik paliwa w kategorii enduro 2T. 11 litrowy polietylenowy zbiornik jest wyposażony w łatwe otwieranie wlewu typu bagnetowego.

 

Koła i opony

Mistrzowski poziom wydajności jest gwarantowany przez Michelin Enduro Competition IV i III opony tylnej i przedniej. Czarne felgi DID sa dopasowane do piast a zaciski CNC zapewniają dużą wytrzymałość. Zachwycają nowoczesnym wyglądem a przy tym sa niezawodne w czasie hamowania. 

 

Dostęp do filtra powietrza

Beznarządziowy dostęp do filtra w połączeniu z bezśrubowym systemem mocowania filtra powietrza sprawia, że inspekcja i konserwacja jest łatwa i szybka. Wszystkie modele maja zamocowany filtr Twin Air i maja specjalnie zaprojektowane rurki wlotowe powietrza dla zapewnienie maksymalnej mocy

 

 

Kierownica Neken

Srebrna anodowana stożkowa kierownica Neken spełnia standardy jakości Husqvarna. Ochraniacze rą posiadają nową, ulepszona formę, składająca się z dwóch elementów dla lepszej odporności na uderzenia

 

SILNIK

Specyfikacja: 1-cylinder 2-suwowy, chłodzony cieczą, z kontrolą wlotu i wylotu spalin

Pojemność: 124.8 cm³

Średnica cylindra: 54 mm

Skok: 54.5 mm

Rozruch: Rozrusznik nożny

Zmiana biegów: 6 przełożeń

Smarowanie silnika: Mieszanka paliwowo-olejowa 1:60

Przełożenie wstępne: 23:73

Przełożenie na drugim biegu: 14:50 (13:50)

Chłodzenie: System chłodzenia cieczą

Sprzęgło: Mokre, wielotarczowe/ wspomagane hydraulicznie

Zapłon: Bezstykowy, w pełni elektroniczny układ zapłonowy z cyfrową regulacją rozrządu zapłonu, typ KOKUSAN

PODWOZIE

Rama: Rama rurowa wykonana z chromowanej stali molibdenowej

Widelce: Widelec WP 4CS

Amortyzator: WP Monoshock z linkowaniem

Amortyzacja przednia: 300 mm

Amortyzacja tylna: 330 mm

Hamulce przednie: Hamulec tarczowy dwutłokowy z pływającym zaciskiem hamulca

Hamulce tylnie: Hamulec tarczowy jednotłokowy z pływającym zaciskiem hamulca

Średnica przednich tarczy hamulcowych: 260 mm

Średnica tylnych tarczy hamulcowych: 220 mm

Łańcuch: 520 X-Ring

Kąt pochylenia główki ramy: 63.5°

Rozstaw osi: 1,471±10 mm

Prześwit (bez obciążenia): 355 mm

Wysokość (bez obciążenia): 960 mm

Całkowita pojemność baku: 11 l

Masa bez paliwa: 95,8 kg