TC 85 19/16

2015

Duża wydajność, w małym opakowaniu

Duża wydajność w małym opakowaniu, TC 85 wyposażony w najwyższą technologie dostępną w Motocross i dostarcza ją w dobrym stylu. Zwinny i potężny  2-suwowy silnik jest wyposażony w zawór zasilania,  podwozie z nowy wahaczem i nowe opony. Teraz bardziej niż kiedykolwiek,  Husqvarna jest gotowa na najwyższe podium.

CYLINDER

Cylinder wysokiej wydajności posiada zoptymalizowane porty przepływu i zawór sterujący spalin dla najwyższej wydajności.

Chłodzenie

Niezawodne i wydajne chłodzenie gwarantuje zintegrowane chłodzenie skrzyni korbowej i dwa radiatory.

Silnik

Wysokiej jakości 2-suwowy silnik  TC 85 jest wyposażony w zawór do maksymaizacji zasilania.Cylinder wysokiej wydajności posiada zoptymalizowane porty przepływu i zawór sterujący spalin dla najwyższej wydajności. Niezawodne i wydajne chłodzenie gwarantuje zintegrowane chłodzenie skrzyni korbowej i dwa radiatory.

Wał korbowy

Wał korbowy z TC 85 został zoptymalizowany pod kątem maksymalnej wydajności przy jednoczesnym zagwarantowaniu trwałości.

Rama

Rama Chromoly stal i lekka aluminiowa rama pomocnicza tylna oferuje niezrównane połączenie precyzji i pewności siebie kierowcy.

Wahacz

Jednoczesciowy wahacz został przeprojektowany dla MY15. Jest teraz 0,5 kg lżejszy, przy zachowaniu tych samych cech strukturalnych.Nowy wahacz posiada również przeprojektowane prowadzenie łańcucha, suwaka i hamulca łańcucha, co zwiększa bezpieczeństwo i wydajność.Zaawansowany proces produkcji eliminuje spawanie i zapewnia spójne działanie i jakość.

2-suw, niskie koszty

Niskie koszty eksploatacji bez pogarszania wydajności.

Skrzynia biegów i sprzęgło

Precyzja inżynierów: 6-biegowa skrzynia biegów jest pokryta gładką i precyzyjną formułą sprzęgła hydraulicznego.

Zawieszenie tylne

Tylne zawieszenie PDS oferuje stabilność, precyzję i komfort kierowcy w ekstremalnych warunkach. Kompleksowa regulacja amortyzatorów pozwala idealnie dopasować preferencje kierowcy i warunków panujących na torze.

Tylna rama pomocnicza

Przykręcana aluminiowa tylna rama pomocnicza jest idealnie dopasowana do lekkości TC 85

Zawieszenie przednie

Całkowicie regulowane zawieszenie WP z przodu i z tyłu dla maksymalnej wydajności na każdym torze.43mm widelec ze skokiem do 270 mm posiada wszystkie cechy modeli większych w klasie Motocross  rankingu Husqvarna.

Koła i hamulce

Czarne felgi Excel i nowe opony Maxxis zapewniają wyjątkową wydajność na różnych nawierzchniach. Wzornictwo i guma wraz z nowymi oponami zapewniają wyjątkową stabilność liniową oraz doskonałą trakcję i przewidywalność. Piasty CNC odgrywają ważną rolę w utrzymaniu minimalnej masy.

Charakterystyczny wygląd

Tradycyjny kolor Husqvarny biały, niebieski i żółty zdobi nowo zaprojektowaną linię Motocross, podkreśla nowoczesną stylistykę.

Ergonomia

Szczelnie owinięte wokół silnika i ramy, nadwozie Husqvarny łączy ciało kierowcy na motocyklu i idealne dopasowanie ludzi i maszyn, co pozwala na pełną kontrolę w każdych warunkach przy najróżniejszych rozmiarach ciała.

Hamulce

Hamulce najnowszej generacji zapewniają doskonałą siłę hamowania, gwarantowane przez nowatorski promieniowy, czterotłokowy zacisk hamulcowy i tarcze 220mm z przodu, dwutłokowy zacisk i  tarcze 210 mm z tyłu. To daje kierowcy pełne zaufanie.

Siedzenie

Wysoki komfort i trwałość zapewniają optymalne warunki kierowcy nawet po wielu godzinach pracy.

SILNIK

Specyfikacja: 1-cylindrowy, 2-suwowy silnik, chłodzony wodą, kontrola wylotu spalin

Pojemność: 84.93 cm³

Średnica cylindra: 47 mm

Skok: 48.95 mm

Rozruch: Rozrusznik nożny

Zmiana biegów: 6 przełożeń

Smarowanie: Mieszanka paliwowo-olejowa

Przełożenie wstępne: 19:66

Przełożenie na drugim biegu: 14:49

Chłodzenie: System chłodzenia cieczą

Sprzęgło: Mokre, wielotarczowe/ wspomagane hydraulicznie

Zapłon: Moric Digital 2M1

PODWOZIE

Rama: Rama rurowa wykonana ze stali chromo molibdenowej, malowana proszkowo

Widelce: Widelec WP

Amortyzator: WP Monoshock

Amortyzacja przednia: 270 mm

Amortyzacja tylna: 300 mm

Hamulce przednie: Hamulce tarczowe

Hamulce tylne: Hamulce tarczowe

Średnica przednich tarczy hamulcowych: 240 mm

Średnica tylnych tarczy hamulcowych: 210 mm

Łańcuch: 428

Kąt pochylenia główki ramy: 66°

Rozstaw osi: 1,290±10 mm

Prześwit (bez obciążenia): 377 mm

Wysokość (bez obciążenia): 890 mm

Całkowita pojemność baku: 5 litrów

Masa bez paliwa: 68, 5 kg